Saturday 5 October 2013

New Life n Play with heart again ;'(

Assalamualaikum ,.. ^___^

ehemm , dh 9 bulan telah berlau ,.. Banyak benda yang berlaku sepanjang sembilan bulan tu. Banyak yang aku dah lalui sebagai seorng insan yang lemah kat muka bumi nie. Aku bukan penulis yang terkenal , yang mana mengharapkan ramai yg mmbce ,.. Takde yang dapat aku luahkan secara F2F.


  Dalam 9 bulan nie , aku dh pergi PLKN . Alhamdulillah , apa yang aku inginkan dapat jugak. Hahahahaha , mesti kata aku bodohkan sebab nak sangat pergi PLKN . Hei , uolllss ! I merayu oke ? Tak sangka pulak dapat pergi ., HAHAHAHAHAH ,... Lepas balik dari PLKN tu , aku bekerja kat Kedai OH MY CAKE !
Yess , dari situ , macam2 aku belajar . hurmm , tired jugak bekerja nie pun. Dengan masalah macam2 yang datang . Huhu , tak tertanggung rasanya masalah tu. Bukan itu sahaja , *wahhhh , BERBAHASA MELAYU pulak kau ,... HAHHAHAHA. Aku ambil lesen kereta , hurm , baru lepas L kot ,.. belum belajar lagi ,..

   Here we go ,  4 JUN 2013 , aku dh start pegang title 'Pelajar Kolej' , HAHAHHA , *batak kejap :p
aku masuk KPTM KL - UiTM. Nak tau knpe ada title Uitm , sebabnya , aku amik course under Uitm. Secara tak langsung disini , I pelajar UiTM , yang belajar di KPTM . Get it ? Hhahahha. Tak dapat terima sudahhh :D. Now , detik sekarang nie , aku tengah final exam. arggghhh , seriously , it really hard than SPM ,.. :( . Next week dh start cuti sem. Oke , that's my new life. I think that's all fo today , HAhahahha !

   Gila ka ? Apa kaitan dengan play with heart again ? hurmmm , My heart hurt again. :'(. Just let this end here. My heart cannot take it any longer. Better I keep it and burn it with fire !!!! Aku percaya dengan jodoh yang Allah tetapkan , bakal imamku ada kat luar sana , belum sampai masanya lagi untuk aku bertemu dengan dia. So 'HEART' please jangan buat tuan kau susah hati lagi. Stop it , past is past. Even datang yang baru , don't take it so serious or you will be hurt again. Sakit tu , aku je yang rasa , so please !




Terima kasih daun keladi , lain kali datang lagi ^__^